Salutacions de la família nombrosa :-)

Última modificació:

La Kissa, el Suau i la Ka van ser adoptats els tres junts, i es van adaptar molt bé. La Ka, no va trigar molt a sortir de la base de sota el sofà, i ara és molt juganera, fins i tot jugant es deixa tocar. I quan se li serveix llauna primer marca la mà amb les galtes i després es posa a menjar. L’adoptant diu que no entén com ningú s’havia fixat en ella abans.

El Suau, diu l’adoptant, que és un gat molt bo, sempre li dóna la benvinguda en arribar de la feina, demanant mimos directament al passadís i ronronejant. Ara es creu una mica el rei de la casa, però a les gates els és igual i si hi ha algun moment en què intenta dominar-les passen bastant.

Curiosament la més tímida segueix sent la Kissa, així i tot cada matí va a despertar al llit a l’adoptant, i també és bastant juganera, tant amb ella com amb els seus dos germanets, la Ka i el Suau.

L’adoptant està encantada amb els tres gats, i no se’n penedeix gens d’haver format la seva gran família nombrosa.




This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.