Notícies

Mostrant del 61 al 72 d'un total de 171

  • La història del Félix

    La història del Félix

    03-07-2018

    El Fèlix vivia amb el seu company humà, un senyor gran que l’estimava molt. El senyor va morir, i els seus nebots, sense cap escrúpol, van fer fora el gat de la casa i el van deixar al carrer.

    en la categoria General

  • La Lila us vol donar les gràcies

    La Lila us vol donar les gràcies

    26-05-2018

    A tots els que us n’heu preocupat i heu aconseguit retornar-la a la vida: a la seva alimentadora, als voluntaris, a les persones que, fins i tot sense conèixer-la, van fer aportacions econòmiques per hospitalitzar-la i tractar-la; i a la seva casa d’acollida, plena d’amor, on s&rsq

    en la categoria General

  • Deixa’t adoptar per un gat gran!

    Deixa’t adoptar per un gat gran!

    26-05-2018

    Quan et deixes adoptar per un gat gran, passen coses meravelloses. Us ho dic jo, la Pluma, que en una vida anterior vaig ser la Saet, una cegueta solitària. Per protegir-me quan em van rescatar del carrer, vaig fer creure a tothom que era esquerpa, feréstega, i que no m’agradaven les persones.

    en la categoria Consejos

  • Els nostres gats lliures

    Els nostres gats lliures

    16-05-2018

    Us presentem alguns dels nostres esperits lliures, els gats que viuen a les colònies que gestionem del Port, la Zona Franca i Ciutat Vella.

    en la categoria General

  • Ayúdanos a ayudar a Lila!

    Ayúdanos a ayudar a Lila!

    25-04-2018

    Hola, soy Lila, una gatita de una colonia cuidada por dos ángeles, uno de ellos comparte techo con mi familia.

    en la categoria General

  • 2017: el año que cambió nuestras vidas

    2017: el año que cambió nuestras vidas

    29-01-2018

    Somos los adoptados del 2017, el año que ha cambiado nuestras vidas para siempre. Algunos lo teníamos muy difícil: porque somos viejitos, estábamos enfermos, traumatizados, nos faltan patitas, ojitos... o tenemos un carácter complicado: cicatrices de un pasado terrible que quizás nunca se borrarán...

    en la categoria General

  • Paz, una vida salvada

    Paz, una vida salvada

    23-08-2017

    La tarda de l’atemptat de Barcelona, la Carol es va trobar la Paz amb les potetes del darrere mig paralitzades, en una zona industrial. Gairebé no es podia aixecar ni caminar, i miolava demanant ajuda. Segurament l’havien atropellat, però això mai ho sabrem. Mentre la ciutat se sumia en el caos, la por i el dolor, la Carol va recollir la gateta i la va portar en bicicleta per una Barcelona deserta i amenaçada fins a la Clínica Felina...

    en la categoria General

  • Swaantje Schnarre: dos años de silencio

    Swaantje Schnarre: dos años de silencio

    08-05-2017

    Lamentablemente hoy podríamos copiar el texto que publicamos hace un año, cuando junto se cumplían 12 meses desde aquel fatídico 1 de mayo 2015. A fecha de hoy no hemos recibido ningún tipo de contestación a la petición de información enviada formalmente el 11/05/2015. Y más grave aún, a fecha de hoy no sabemos si las cosas se están haciendo de forma diferente cuando ocurren casos similares. ¿Existe aquel protocolo de rescate de gatos en domicilios donde el propietario ha fallecido? ¿Estamos seguros de qué estos "errores" no se están reproduciendo?

    en la categoria General

  • La nostra Juanola necessita la teva ajuda

    La nostra Juanola necessita la teva ajuda

    08-01-2017

    Juanola era una gateta de colònia, però un dia els nostres voluntaris es van adonar que alguna cosa li passava, la van rescatar i la van portar al veterinari. Va resultar que tenia la boqueta tan malament que van haver de treure-li tots els queixals i medicar-la amb analgèsics i antiinflamatoris. Va resu

    en la categoria General

  • Punts de venda del calendari gatú per al  2017 de Barcelona Gat i Gos

    Punts de venda del calendari gatú per al 2017 de Barcelona Gat i Gos

    21-11-2016

    Aquests són alguns dels centres col.laboradors on pots comprar els nostres calendaris gatuns solidaris per al 2017.

    Moltes gràcies!

    en la categoria Calendari BGiG

  • Jornadas felinas 2016

    Jornadas felinas 2016

    13-11-2016

    ¿Eres un cat-lover? ¿Te intigan y apasionan nuestros pequeños hermanos peludos? Entonces tienes una cita el próximo 26 de Noviembre! Una mañana de encuentro para aprender y hablar de nuestros queridos felinos. 

    Se acerca la fecha, quedan pocas plazas, corre, no te demores más, apúntate ya! 

    en la categoria General

  • PEP un pequeño luchador que necesita tu ayuda

    PEP un pequeño luchador que necesita tu ayuda

    07-08-2016

    Pep (Pepito para lo amigos) es sólo un niño, un bebé asustado que lloraba para que viniera su mamá a enjugarle las lágrimas, y quitarle el dolor con su lengüita rasposa. Pero la mamá de Pepito no lo podía ayudar, era excesivo el daño. Tampoco sabemos la historia anterior de Pepito, ya que es un gato demasiado confiado para haber nacido en la calle. Lo mismo su mamá ni siquiera estaba presente para poder intentar ayudar a su hijo. Unos días antes habíamos rescatado en la misma zona otro bebé, Coc,en estado lamentable también. Creemos que son hermanos.
    Pep fue rescatado, operado, y ahora está pasando unos días en una casa de acogida, mientras se acaba de recuperar. Tratamos de recuperarlo y cuidarlo, poniendo todo nuestro esfuerzo y amor, con el dolor de saber que un gatito de su edad debería seguir con su mamá: por mucho que nos esforcemos, jamás le llegaremos ni a la altura de las almohadillas plantares de su mamá.
    Pepito es cariñoso, alegre, juguetón, extremadamente divertido. No le falta nada, y tiene un guiño perpetuo que le da una expresión pícara y molona.
    Pon un Pepito en tu vida! (Próximamente, en adopción, cuando esté un poco más recuperado).
    Puedes ayudarnos a ayudarle contribuyendo económicamente a sus gastos veterinarios:
    La Caixa.
    CCC 2100-3200-94-2201329030
    IBAN: ES23 2100 3200 9422 0132 9030
    BIC/CODIGO SWIFT CAIXESBBXXX

Página 6 de 15 ¬